LEDEN –⁠ čas ledvin a močového měchýře a STRACHŮ

Ledviny a močový měchýř Leden

Leden je měsícem LEDVIN a  MOČOVÉHO MĚCHÝŘE. Chcete se dozvědět  víc?

Období ZIMY, je roční fází, která by nás stále měla nořit do KLIDU, ROZJÍMÁNÍ a ŠETŘENÍ ENERGIE. Protože, pokud se během zimy hodně vyčerpáme, poznáme to následně na jaře silnou únavou. 

LEDVINY jsou pramenem života a sídlí v nich životní esence, kterou posilují všechny ostatní orgány v těle. Tuto ESENCI ŽIVOTA dostáváme do vínku s narozením a pouze jí vyčerpáváme (nelze tedy doplňovat!), a tak je dobré se o ní dobře starat a zbytečně jí neplýtvat. 

Naše ledviny řídí veškerou a VODU a všechny tekutiny v našem těle.  Úkolem ledvin je tekutiny regulovat a vylučovat, což obstarává MOČOVÝ MĚCHÝŘ. Ledviny také řídí kosti, kostní dřeň, zuby a jejich stav poznáme i na stavu vlasů. 

Emocí ledvin je STRACH. Je to jedna nejsilnějších emocí, které cítíme a která dokáže ovlivňovat nejen emocionální, ale i fyzickou úroveň našeho bytí. Strach ledviny velmi oslabuje a naopak slabé ledviny se projevují neustálým strachem a obavami. Vedle strachu jsou s ledvinami spojeny i intenzivnější prožitky jako jsou děs úlek a šok. 

Dr. Bach objevil celou emoční skupinu Bachových esencí, které pomohou od prožívaných strachů. Patří do ní 5 esencí: 

🌸 Aspen – topol osika

🌸 Cherry Plum – slíva třešňová

🌸 Mimulus – kejklířka skvrnitá

🌸 Red Chestnut – červený kaštan

🌸 Rock Rose  – devaterník penízkovitý 

 

🍀 TIP: Jezte fazolky – hlavně ty tmavé červené a černé (adzuky), čočku, vejce a černý sezam. Popíjejte v klidu ledvinový čaj a držte nohy v teple 😉

Na našem INSTAGRAMU najdete i krátké video, jak dráhu ledvin a močového měchýře protahovat – nejlépe několikrát denně. (@energie_rostlin).

cvičení:

Ledviny a močový měchýř posílíme nejen klidnou myslí, bez vyčerpávajícího strachu, od kterého nám velice dobře pomohou Bachovy květové esence, ale i pravidelným lehkým procvičením a protažením meridánů těchto orgánů. Cviky jsou jednoduché a každý je může opakovaně praktikovat během dne (stačí mu jen několik klidných minut 😉). 

Cvik na podporu ledvin

Posaďte se na zem, s nataženýma a mírně rozkročenýma nohama, hlavu ponechte v prodloužení páteře a špičky nohou ponechte volné. Rukama chyťte chodidla z vnější strany tak, aby malíková strana ruky směřovala vzhůru. Snažte se, aby vaše záda zůstala stále rovná. Nádech i výdech veďte přes špičku nosu. Můžete zavřít oči a věnovat pozornost vnitřní straně nohou, přední straně trupu a tahu v horních končetinách. 

Cvik na podporu močového měchýře

Opět se posaďte a protáhněte nohy před sebe. Špičky směřujte ke stropu a mírně přitáhněte k tělu. Předkloňte se (s rovnými zády) a rukama chyťte shora chodidla (kdo nedosáhne na chodidla, může chytit lýtka nebo lehce pokrčit kolena). Hlavu opět nechte v prodloužení páteře (nezaklánějte), uvolněte bedra a svaly v horní části zad. Opět veďte váš nádech i výdech přes špičku nosu a vnimejte celou dráhu zadní části vašeho těla (od hlavy, přes páteř, zadní strany nohou až po vaše chodidla). Můžete i cítit, že s každým výdechem klesá tělo níž k nohám. Pokud chcete ještě více podpořit váš močový měchýř, vydechněte ústy se zvukem sssssssss. 😊

Podívejte se na krátké video, jak protažení cvičit: Leden_ledviny a moč. měchýř, STRACHY

🌼  Víte, proč by se hodila právě teď v zimě LINIE Bachových esencí Impatiens – Olive – Oak? Znáte linie Bachových esencí? Navštivte náš intenzivní seminář ve dnech 26.3. a 23.4. 2022